Whois Mark

Παρασκευή

0 καλως ηρθε το 2010..ας το υποδεχτουμε με λιγο γελιο..

καλη νεα χρονια..και ξεκινημα με λιγο γελιο
Πιάνει μια τρομερή καταιγίδα στην Αθήνα με αποτέλεσμα 
μια τρομερή πλημμύρα!
Έτσι όπως τρέχει κάποιος να σώσει την περιουσία του συναντά έναν τύπο, 
ο οποίος κάθεται με σταυρωμένα τα χέρια και δεν το κουνάει ρούπι!
- Ε! ψηλέ, κουνήσου ρε τρελέ... το νερό ανεβαίνει! Σώσε ότι μπορείς!
- Εγώ είμαι καλός Χριστιανός και ο Θεός θα με σκεφτεί και θα με σώσει!
Το νερό έφτασε ως το γόνατο... 
Κάποιος που περνούσε απο εκεί κουβαλώντας ό,τι κατάφερε να σώσει, 
τον κοιτά και του φωνάζει...
- Καλά τρελός είσαι; Σώσε την ζωή σου...!
- Εγώ είμαι καλός Χριστιανός... και αν είναι να σωθώ,
 θα σωθώ απο τον ίδιο τον Θεό!
Το νερό έφτασε στην μέση... περνώντας κάποιος κολυμπώντας απο εκεί 
τον βλέπει να κάθεται ακόμα με σταυρωμένα τα χέρια!
- Ρε τρελέ άσε τις μαγκιές και κολύμπα!
- Είμαι καλός Χριστιανός και ο Θεός θα με σώσει!
Το νερό έχει φτάσει στο στήθος... 
μα αυτός εξακολουθεί να μην κουνιέται και να έχει τα χέρια σταυρωμένα! 
Ώσπου περνά μια βάρκα...
- Φίλε είσαι τυχερός που σε βρήκαμε, έλα ανέβα!
-Εγώ είμαι καλός Χριστιανός και ο Θεός θα με σώσει... 
δεν χρειάζεται να ανέβω...
- Όπως νομίζεις...
Το νερό έχει φτάσει στον λαιμό του τύπου, μα αυτός ακάθεκτος! 
Ώσπου περνάει μια δεύτερη βάρκα!
- Έ εσύ! Τι περιμένεις εκεί!; Ανέβα!
- Εγώ είμαι καλός Χριστιανός και θα σωθώ από το Θεό!
-Καλά, όπως θες!
Το νερό έχει φτάσει στα ρουθούνια του... αλλά αυτός εκεί! 
Περνάει λοιπόν ένα ελικόπτερο 
και ρίχνοντάς του ένα σχοινί του φωνάζουν!
- Πιάσου από το σχοινί, θα σε τραβήξουμε έξω...
-ΌΧΙ!!! (μπουρμπουλήθρες) Εγώ... (μπουρμπουλήθρες) 
είμαι καλός... (μπουρμπουλήθρες)...
Και πνίγεται!
Φτάνει λοιπόν στον παράδεισο γεμάτος νεύρο... 
Όπου συναντά τον Αγιο Πέτρο...
- Καλώς τον Καλό μας Χριστιανό!
- Καλός Χριστιανός Αγιε... αλλά κάτι να σωθώ, δεν κάνατε!
- Τι λες ρε βλάκα;! 
Δύο βάρκες και ένα ελικόπτερο σου στείλαμε; Τι άλλο ήθελες;!!!; 
---------------------------------------------------------------


Eνας παπάς και μία καλόγρια χάνονται σε μία χιονοθύελλα 
κι εκεί που περπατούσαν εντελώς αποπροσανατολισμένοι 
ξαφνικά βλέπουν ένα ωραίο σπίτι. 
Ανοίγουν την πόρτα και μπαίνουν μέσα, αλλά δεν ήταν κανείς. 
Δεν πειράζει σκέφτηκαν και πήγαν να κοιμηθούν, 
αλλά υπήρχε μόνο ένα κρεβάτι 
κι έτσι ο παπάς το παραχώρησε στην καλόγρια 
και θα κοιμόταν ο ίδιος στο πάτωμα μέσα σε έναν υπνόσακο. 
Εκεί που είχε ξαπλώσει αυτός και είχε κλείσει 
και το φερμουάρ του υπνόσακου, του λέει η καλόγρια:
- Πάτερ, κρυώνω.
- Αδερφή, κάτσε στο κρεβάτι, θα πάω να σου φέρω εγώ να σκεπαστείς.
Πάει μέσα, ανοίγει τη ντουλάπα, της φέρνει μία κουβέρτα. 
Ξαναπέφτει για ύπνο στο πάτωμα, όταν μέσα σε δύο λεπτά:
- Πάτερ, ακόμα κρυώνω.
- Αδερφή, μην ανησυχείς, θα σου φέρω εγώ κουβέρτα.
Πάει πάλι μέσα, ανοίγει τη ντουλάπα και της φέρνει κι άλλη κουβέρτα. 
Ξαναπέφτει για ύπνο, οπότε γυρνάει σε ένα λεπτό πάλι η καλόγρια:- Πάτερ, κάνει πολύ κρύο γιατί εγώ ακόμα κρυώνω.
- Αδερφή, κοίτα. Είμαστε μόνοι μας στη μέση του πουθενά 
και δεν μας βλέπει κανένας.
 Θα σε πείραζε για απόψε να κάνουμε 
σαν να ήμασταν ένα παντρεμένο ζευγάρι,
 και να κάνουμε ότι κάνει ένα παντρεμένο ζευγάρι;
- Όχι πάτερ, δεν θα με πείραζε.
- Ε τότε σήκω πάνω και πάρ' την μόνη σου την καταραμένη την κουβέρτα!
(στο εξης σε καθε ενοτητα "χιουμορ"θα προστιθεται και μια ατακα απο τον παλιο καλο κινηματογραφο..
δεν εχετε παρα να συρετε τον δεικτη του ποντικιου στην εικονα για να ακουσετε την ατακα..)


  




0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
.