Whois Mark

Σάββατο

1 HΘΙΚΑ ΔΙΔΑΓΜΑΤΑ


HΘΙΚΑ ΔΙΔΑΓΜΑΤΑ

Διδαγμα1ο: Ενας παπάς προσφέρθηκε να πάρει την καλόγρια με το αυτοκίνητό του. Μπαίνει μέσα η καλόγρια, κάθεται, ανοίγει το πανωφόρι της και αποκαλύπτει τα καλλίγραμμα πόδια της. Ο παπάς μας παραλίγο να τρακάρει. Αφού επανακτά με δυσκολία τον έλεγχο του αυτοκινήτου, διστακτικά απλώνει το χέρι του στο γόνατό της. Η καλόγρια γυρίζει και του λέει: «Πάτερ, θυμάσαι τον ψαλμό 129;». Ο παπάς δαγκώνεται. Υστερα από λίγο όμως δεν αντέχει στον πειρασμό και απλώνει πάλι το χέρι του. Η καλόγριά μας επαναλαμβάνει: «Πάτερ, θυμάσαι τον ψαλμό 129;». «Συγγνώμη, αδερφή, αλλά η σάρκα είναι αδύνατη». Με τα πολλά φτάνουν στη μονή και η καλόγρια πάει στη δουλειά της. Μπαίνοντας στην εκκλησία, ο παπάς τρέχει στο βιβλίο των ψαλμών και ψάχνει να βρει τον 129. Διαβάζει: «Προχώρα μπροστά και ψάξε ψηλά, θα βρεις τη δόξα». Ηθικό δίδαγμα: Αν δεν είσαι καλά πληροφορημένος στη δουλειά σου, μπορεί να χάσεις μια σπουδαία ευκαιρία. 
Διδαγμα 2ο: Ενας πωλητής, ένας διοικητικός και ο μάνατζερ πήγαιναν για γεύμα εργασίας όταν βρίσκουν στον δρόμο ένα παλιό λυχνάρι. Το τρίβουν και βγαίνει ένα τζίνι. Το τζίνι λέει: «Θα ικανοποιήσω στον καθένα σας από μια επιθυμία». «Εγώ πρώτος, εγώ πρώτος!» πετάγεται ο διοικητικός. «Θέλω να είμαι στις Μπαχάμες, να οδηγώ ένα speed-boat χωρίς να έχω καμία έννοια». Πουφ, τον εξαφανίζει! «Εγώ τώρα, εγώ τώρα!» πετάγεται ο πωλητής. «Θέλω να είμαι στη Χαβάη, ξαπλωμένος σε μια παραλία με την προσωπική μασέρ μου, μια ατελείωτη προμήθεια από Πίνα Κολάδας και τον έρωτα της ζωής μου». Πουφ, πάει κι αυτός. «ΟΚ είναι η σειρά σου», λέει το τζίνι στον μάνατζερ. «Η επιθυμία μου», λέει ο μάνατζερ, είναι ότι, «θέλω αυτά τα τεμπελόσκυλα πίσω στο γραφείο αμέσως μετά το γεύμα!». Ηθικό δίδαγμα: Πάντα να αφήνεις το αφεντικό σου να μιλάει πρώτο.

Διδαγμα 3ο: Μια γαλοπούλα κουβεντιάζει με έναν ταύρο. «Θα ήθελα πάρα πολύ να ανέβω στην κορυφή αυτού του δέντρου, αλλά δεν έχω την ενέργεια», λέει η γαλοπούλα. «Γιατί δεν τρως λίγο από τα απορρίμματά μου», προτείνει ο ταύρος. «Είναι γεμάτα θρεπτικά συστατικά». Η γαλοπούλα τρώει λίγη κοπριά και διαπιστώνει ότι της έδωσε αρκετή ενέργεια για να ανεβεί στο πρώτο κλαδί του δέντρου. Την επομένη, αφού τρώει περισσότερη κοπριά, καταφέρνει να ανεβεί στο δεύτερο κλαδί του δέντρου. Τελικά, την τέταρτη μέρα, αφού έφαγε μπόλικη κοπριά, κατάφερε να ανέβει στην κορυφή του δέντρου. Δεν πέρασε πολλή ώρα όμως και ένας κυνηγός την εντόπισε και τη σκότωσε. Ηθικό δίδαγμα: Τα «σκατά» μπορεί να σε ανεβάσουν στην κορυφή, αλλά δεν θα σε κρατήσουν εκεί.





1 σχόλια:

ΦΟΥΛΗ είπε...

Τι να πω διδακτικότατο σε βρίσκω....
καλησπέρες...

Δημοσίευση σχολίου

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
.