Whois Mark

Παρασκευή

0 Η Πρώτη Φορά


Η πρωτη φορα (αντρες)


-Ρε Νίκο θυμάσαι την πρώτη σου φορά;
-Ξεχνιούνται αυτά τα πράγματα Γιάννη μου;
-Πόσων χρονών ήσουνα;
-Δέκα! Ψέματα, δέκα και μισό!
-Στο δημοτικό ρε συ;
-Και άργησα μπορώ να σου πω. Εσύ;
-Εγώ στα εννιά!
-Με ποια ρε συ;
-Με τη δασκάλα! Με γούσταρε απ’ τα εφτά!
-Δεν το πιστεύω!
-Αλήθεια σου λέω. Πήγαινε να τη ρωτήσεις!
-Δηλαδή τι να της πω; «Κυρία Πετρακάκη σας πήδηξε ο Χατζημηνάς στην Τετάρτη Δημοτικού»; Εξάλλου αυτή θα είναι γριά τώρα.
-Πέθανε πέρσι.
-Τότε τι μου λες να πάω να τη ρωτήσω;
-Τρόπος του λέγειν ρε Νίκο. Εσύ με ποια πήγες πρώτη φορά;
-Κι εγώ με την Πετρακάκη!
-Με δικιά μου γκόμενα πήγες ρε Νίκο;
-Δεν το ήξερα –δεν μου είχες πει τίποτα.
-Καλά δεν πειράζει. Ο γιος σου πόσο είναι;
-Έντεκα.
-Την πήδηξε τη δασκάλα του ή ακόμα;
------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Η πρωτη φορα (γυναικες)


-Μαρία πότε το έκανες για πρώτη φορά;
-Ποιο;
-Το παστίτσιο! Για σεξ λέω!
-Στα 19!
-Καλά και με το Γιώργο στο Λύκειο τι κάνατε;
-Αυτό δεν μετράει –ήμασταν παιδιά!
-Μωρή αυτός δεν σε άφησε έγκυο και τρέχαμε να το ρίξεις μη σε πάρει χαμπάρι ο πατέρας σου;
-Που το θυμήθηκες αυτό τώρα; Εσύ πότε το έκανες για πρώτη φορά;
-Στα 22!
-Με ποιον βρε Λουκία;
-Δεν μπορώ να σου πω –είναι επώνυμος!
-Γιατί εγώ με ποιον το έκανα; Με τον Άγνωστο Στρατιώτη;
-Δεν σου λέω –κινδυνεύει η θέση του.
-Κινδυνεύει η θέση του επειδή σε πήδησε; Σιγά μην τον εξορίσουν κιόλας! Λέγε ποιος ήταν!
-Θες να μάθεις;
-Ναι!
-Ο πατέρας σου!
-…
-Είσαι καλά Μαρία;
-Πήγες με τον πατέρα μου;
-Ναι…
-Πως ήταν;
-Χάλια.
-Χάλια ο πατέρας μου; Η μάνα μου άλλα λέει!
-Τελείωσε αμέσως…
-Ποιος ξέρει τι κόλπα του ‘χες κάνει! Να σου πω κι εγώ κάτι;
-Σ’ ακούω.
-Κι εγώ πήγα με τον πατέρα σου!
-Το ξέρω – εγώ γιατί νομίζεις πως πήγα με τον δικό σου;






0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
.